2019(e)ko urtarrilaren 31(a), osteguna

AKELARRE 


1,2,3,4 ISPILUEN AURREAN

Goizero etxera etortzean, 
multzo bihurtzen naiz
Hamaika bider 
nago egongelan 
Txu txuru txuru

Eta logelan 
gauza bera da, 
zer bizi pozoitua
Ni neu ikustea 
nire aurrean.
Txu txuru txuru

Polit bait da nire Alizia, 
ispilu asko ditu 
Handiak, txikiak, edozein tokitan 
Bai erotuta nabil. 

Bat, bi, hiru, lau
Ispiluen aurrean
Ohhhh

Gauez aldiz 
kandelak piztuz 
gauza ikaragarri
Alhambrako jauregian nago ni
Txu txuru txuru

Andrearekin maitasun orduan 
hori bai jasangaitza
Hainbeste gara 
dirudila orgia.

Polit bait da nire Alizia, 
ispilu asko ditu 
Handiak, txikiak, edozein tokitan 
Bai erotuta nabil. 

Bat, bi, hiru, lau
Ispiluen aurrean
Ohhhh

Eta atzo ohatu nintzen mailuska batekin
Berehala ene problema
Konponduko nukeela

Bat, bi, hiru, lau
Ispiluen aurrean
Ohhhh

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina